Francouzština pro firmy

Marketing, reklama, logistika, finančnictví, práce asistentky

Kateřina Dvořáková

Vše potřebné pro snadnou firemní komunikaci ve francouzštině.

Vše, co potřebujete pro bezchybnou komunikaci v prostředí francouzské firmy!

Učebnice Francouzština pro firmy je určena studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale i všem ostatním, kteří již ovládají francouzský jazyk na středně pokročilé až pokročilé úrovni a potřebují se zdokonalit v odborné francouzštině zaměřené na hospodářskou sféru.

Kniha je rozdělena do tematických okruhů, týkajících se jednotlivých činností podniku:

- hledání zaměstnání a řízení lidských zdrojů

- základní charakteristiky podniku a jeho rozvoj

- život výrobku (produkce, marketing, distribuce, obchodní akce)

- finance (banka, burza, účetnictví, daně)

- představení jednotlivých forem vnější i vnitřní komunikace podniku pro využití v osobní i profesní praxi (sjednání schůzek, organizace obchodní cesty, telefonování atd.)

Závěrečná kapitola zasazuje podnik do širšího makroekonomického prostředí a seznamuje čtenáře se základní francouzskou odbornou terminologií v této oblasti.

Každá kapitola se skládá z několika podkapitol, které obsahují:

- úvodní text (texty jsou doplněny úryvky autentických dokumentů, jako např. články z francouzského tisku, ale i vzory smluv, inzeráty, dialogy atd.)

- přehled klíčových slov a slovních spojení

- kontrolní cvičení a závěrečné překladové cvičení

- úkoly k zamyšlení pro samostatnou práci studenta

- klíč ke cvičením

Na konci učebnice najdete francouzsko-český slovníček rekapitulující probranou slovní zásobu, který vám usnadní práci s knihou i odbornými texty.

Číst více
389 Kč doporučená cena
nedostupné

detailní informace

Počet stran 336
Ke stažení pdf Obsah.pdf
Datum vydání 14.06.2007
Formát 167x225 mm
Hmotnost 0,59 kg
Jazyk čeština
EAN 9788025115992
Věk od 15
Typ Kniha
Vazba brožovaná, šitá nitmi