Francouzština pro firmy

Marketing, reklama, logistika, finančnictví, práce asistentky

Kateřina Dvořáková

Vše potřebné pro snadnou firemní komunikaci ve francouzštině.

Vše, co potřebujete pro bezchybnou komunikaci v prostředí francouzské firmy!

Učebnice Francouzština pro firmy je určena studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale i všem ostatním, kteří již ovládají francouzský jazyk na středně pokročilé až pokročilé úrovni a potřebují se zdokonalit v odborné francouzštině zaměřené na hospodářskou sféru.

Kniha je rozdělena do tematických okruhů, týkajících se jednotlivých činností podniku:

- hledání zaměstnání a řízení lidských zdrojů

- základní charakteristiky podniku a jeho rozvoj

- život výrobku (produkce, marketing, distribuce, obchodní akce)

- finance (banka, burza, účetnictví, daně)

- představení jednotlivých forem vnější i vnitřní komunikace podniku pro využití v osobní i profesní praxi (sjednání schůzek, organizace obchodní cesty, telefonování atd.)

Závěrečná kapitola zasazuje podnik do širšího makroekonomického prostředí a seznamuje čtenáře se základní francouzskou odbornou terminologií v této oblasti.

Každá kapitola se skládá z několika podkapitol, které obsahují:

- úvodní text (texty jsou doplněny úryvky autentických dokumentů, jako např. články z francouzského tisku, ale i vzory smluv, inzeráty, dialogy atd.)

- přehled klíčových slov a slovních spojení

- kontrolní cvičení a závěrečné překladové cvičení

- úkoly k zamyšlení pro samostatnou práci studenta

- klíč ke cvičením

Na konci učebnice najdete francouzsko-český slovníček rekapitulující probranou slovní zásobu, který vám usnadní práci s knihou i odbornými texty.

Číst více
389 Kč doporučená cena
nedostupné