
Francouzština pro firmy
Marketing, reklama, logistika, finančnictví, práce asistentky
Kateřina Dvořáková
Vše potřebné pro snadnou firemní komunikaci ve francouzštině.
Vše, co potřebujete pro bezchybnou komunikaci v prostředí francouzské firmy!
Učebnice Francouzština pro firmy je určena studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale i všem ostatním, kteří již ovládají francouzský jazyk na středně pokročilé až pokročilé úrovni a potřebují se zdokonalit v odborné francouzštině zaměřené na hospodářskou sféru.
Kniha je rozdělena do tematických okruhů, týkajících se jednotlivých činností podniku:
- hledání zaměstnání a řízení lidských zdrojů
- základní charakteristiky podniku a jeho rozvoj
- život výrobku (produkce, marketing, distribuce, obchodní akce)
- finance (banka, burza, účetnictví, daně)
- představení jednotlivých forem vnější i vnitřní komunikace podniku pro využití v osobní i profesní praxi (sjednání schůzek, organizace obchodní cesty, telefonování atd.)
Závěrečná kapitola zasazuje podnik do širšího makroekonomického prostředí a seznamuje čtenáře se základní francouzskou odbornou terminologií v této oblasti.
Každá kapitola se skládá z několika podkapitol, které obsahují:
- úvodní text (texty jsou doplněny úryvky autentických dokumentů, jako např. články z francouzského tisku, ale i vzory smluv, inzeráty, dialogy atd.)
- přehled klíčových slov a slovních spojení
- kontrolní cvičení a závěrečné překladové cvičení
- úkoly k zamyšlení pro samostatnou práci studenta
- klíč ke cvičením
Na konci učebnice najdete francouzsko-český slovníček rekapitulující probranou slovní zásobu, který vám usnadní práci s knihou i odbornými texty.
Číst více
Podobné
detailní informace
Počet stran
336
Ke stažení
pdf
Obsah.pdf
Datum vydání
14.06.2007
Formát
167x225 mm
Hmotnost
0,59 kg
Jazyk
čeština
EAN
9788025115992
Věk od
15
Typ
Kniha
Vazba
brožovaná, šitá nitmi