
Vše, co potřebujete, abyste správně komunikovali v zaměstnání.
Zvukové ukázky vybraných slovíček a frází ve formátu MP3 naleznete zde.
Příručka je určena pro ty, kteří potřebují anglicky komunikovat v zaměstnání. Ať jde o sekretářky, asistenty, management ad.
Naučíte se
- názvy všech důležitých věcí, které se nacházejí v kanceláři i ve firmě
- představit firmu, ve které pracujete, popsat, kde se nachází
- vysvětlit, co obnáší vaše pracovní pozice
- bezvadně napsat své CV
- připravit a realizovat jednání
- vyžádat si informace, sestavit poptávku i nabídku zboží
- vyřídit objednávku i platbu
- bezchybně telefonovat
- psát správně obchodní korespondenci.
U každé lekce najdete množství kontrolních cvičení s klíčem na konci knihy.
Součástí knihy je multimediální CD – prostřednictvím množství audia, videa a animací si získané znalosti můžete procvičovat, a tak je i upevňovat.
Číst více
Podobné
detailní informace
Počet stran
146
Ke stažení
pdf
Obsah.pdf
mp3
Letter writing.mp3
mp3
Paper supplies.mp3
mp3
Things you do to files.mp3
Datum vydání
13.05.2005
Formát
148x210 mm
Hmotnost
0,22 kg
Jazyk
čeština
EAN
9788025105153
Věk od
15
Typ
Kniha + CD audio, MP3
Vazba
brožovaná lepená