Vše, co potřebujete znát, abyste se domluvili s anglicky hovořícím zákazníkem.
Příručka je určena obchodníkům, kteří se denně setkávají s angicky mluvícími zákazníky. Ať již se jedná o
- ubytovací služby (hotely, ubytovny, kempy),
- restaurace,
- obchody, obchodní domy, supermarkety,
- služby (kadeřnictví, opravny, úpravny a čistírny, půjčovny),
- zdravotnictví,
- kulturu a sport (divadla, kina, muzea, vý-stavy, kasina, fitcentra, tělocvičny, bazény),
- dopravu (taxislužba, benzinová čerpadla).
Kniha obsahuje nezbytnou slovní zásobu (slovíčka, fráze) a především vzorové konverzační situace. Za každou z kapitol následují cvičení, na kterých si můžete ověřit, nakolik jste danou látku zvládli.
O autorce:
Stanislava Konzbulová absolvovala gymnázium a střední knihovnickou školu. Po složení jazykové zkoušky z angličtiny na Jazykové škole v Brně se zúčastnila tříměsíčního studijního pobytu v Anglii.
Věnuje se překladatelské činnosti, kde se specializuje na obchod a marketing. Spolupracuje např. s Agenturou marketingových a sociálně informačních analýz, překládala texty týkající se obchodních aktivit, výzkumu trhu, veřejného mínění, sociálního marketingu ad.