3. výdání klíčového českého titulu o marketingové komunikaci!
Publikace je určena:
- marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili
- studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace
Dozvíte se:
- jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy
- jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory
- co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována
- jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl
- jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat
- že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst
- jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst
- na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum
- jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt
- jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství
- kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň
- jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě
- kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad.
- jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit
- jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě
Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli.
Na CD najdete doplňující materiály ke každé z lekcí – reklamy, letáky, rozhlasové a TV spoty. Dále obsahuje praktické úkoly, které vám pomohou upevnit si nabyté znalosti.
O autorovi:
Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. V 70. a 80. letech se zabýval využitím počítačů a statistickým zpracováním dat v aplikovaném i základním sociálně-ekonomickém výzkumu.V roce 1992 založil na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně Ústav veřejného mínění a marketingu a v letech 1993-1997 vedl Centrum rozvoje malého podnikání České republiky, vzniklé z podpory Kongresu USA. V roce 1994 založil s partnery z nizozemské Vysoké školy v Haagu Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednášel na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí, Bulharsko a Maďarsko). Vyučuje také na Divadelní fakultě Janáčkovy akademie muzických umění v Brně a na Brno International Business School. Je rektorem Soukromé vysoké školy ekonomické ve Znojmě.